Kundeservicekonsulent
Din opgave som kundeservicekonsulent bliver at tale med eksisterende kunder, både glade kunder og kunder, der har fået det forkerte ben ud af sengen. Du skal kunne håndtere dem alle sammen med et smil. Glæd dig!
Ved en ansættelse some kundeservicekonsulent, får du masser af kompetencer indenfor sprog, IT-systemer, kommunikation, marketing.
Specielle ønsker til vores kundeservice:
- Du skal kunne tage 5-6 nattevagter om måneden med 25% ekstra i løn fra kl. 23 – kl. 6:00.
- Alle vagter er 8 timer og der er altid minimum 11 timers hvilepause mellem hver vagt.
- Skriftlige og mundtlige engelskkundskaber ønskes, da noget af arbejdet vil være for globale kunder via chat og mail.
- Computerskills er et plus ift. at være hurtig til at lave research via google eller til at lære nye systemer at kende.
- Du skal kunne lide at have mange bolde i luften og arbejde i et team med sprudlende energi, flid og ansvarsbevidsthed.
Da man som kundeservicekonsulent på daglig basis bliver præsenteret for en bred vifte af kunder, der søger hjælp på forskellige områder, kræver det, at man kan varetage forskellige former for dialoger på højt plan. Vores kundeserviceafdeling varetager både inbound - og outbound opkald. Det vil sige, at det bliver dit ansvar både at modtage og foretage opkald til og fra vores kunder.